Zapisz się na serię 3 niezwykłych webinarów dzięki którym nauczysz się pisać i ustawiać reklamy, które zdobywają klientów
3 dni. 3 bezpłatne szkolenia. Każdego dnia inny temat.
NA KONIEC KAŻDEGO SZKOLENIA OTRZYMASZ CERTYFIKAT PRZEDSIĘBIORCY.
KLIKNIJ PRZYCISK POWYŻEJ I DOŁĄCZ DO WYZWANIA TERAZ.
Nagrania nie będą udostępniane publicznie za DARMO
masz tylko jedną szansę, żeby zapoznać się z tą unikalną wiedzą na ŻYWO
Webinary poprowadzi Mirosław Skwarek, praktyk, przedsiębiorca, znany TikTok-er.
(505 K OBSERWUJĄCYCH na TIKTOKU i 245 K na Instagramie).
Właściciel agencji Social Media. Autor bestsellerów BIZNESOWYCH, które znajdziesz w Empiku. Klienci konsultacyjni Mirka w ciągu 5 lat wygenerowali przychód na poziomie 50 mln PLN.
Ucz się od praktyka, który wydał na reklamę ponad 465 tysięcy złotych.
- 3 KRYTYCZNE Czynności Od Których MUSISZ Zacząć ustawianie Reklamy Na Facebooku
- Jak określić profil IDEALNEGO klienta
- 5 Ważnych Faktów Nt. Celu reklamowego o których większość nie ma pojęcia
- Skąd brać pomysły na DOBRANIE idealnej grupy docelowej?
- 3 TAJNE Metody Podglądania Reklam BOGATEJ Konkurencji
- Jak wyświetlać reklamę w BUDYNKACH i pomieszczeniach konkurencji?
- Ile wydawać na reklamę żeby zaczęła przyprowadzać KLIENTÓW?
- Dlaczego TWOJA reklama nie działa a konkurencja dzięki niej ZARABIA? 3 WAŻNE czynniki powodujące przepalanie budżetu.
- W jaki sposób DOCIERAĆ do płacących klientów za granicą?
- 3 Ukryte USTAWIENIA REKLAM oszczędzające od 1000 do 3 000 ZŁ miesięcznie.
- Jak USTAWIĆ reklamę za 0 ZŁ - gotowy SCHEMAT.
- Sekret reaktywowania klientów, którzy zapomnieli o naszej firmie
- Właściwe targowanie reklam na przykładach - JAK TRAFIĆ DO IDEALNYCH KLIENTÓW?
- Na żywo ustawię Precyzyjną Grupę Docelową 3 Uczestnikom Webinaru
- Jakie 5 TRICKÓW pomoże Ci stworzyć angażującą i często klikaną grafikę?
- NOWOŚĆ! NA ŻYWO pokażę moje 3 NAJLEPIEJ zarabiające REKLAMY.
- Jak sprawdzić, które teksty i grafiki najlepiej sprzedają a które MARNUJĄ budżet?
- Instrukcja na żywo KROK po kroku jak ustawić reklamę za 0 zł
- Dla kogo jest reklama w Google?
- Czy można połączyć reklamę Google i Facebooku?
- Jak wyświetlać się osobom mieszkającym w TWOIM mieście, które na 100% szukają fotowoltaiki, fotografa czy nieruchomości?
- Jak pisać teksty do reklam żeby potencjalny klient klikał w TWOJĄ reklamę?
- Jak ustawić reklamę na stronę www konkurencji?
- Które reklamy zjadają budżet a które przyprowadzają klientów - jak to sprawdzić?
- Jak ustawić reklamę na YouTube w 14 minut?
- Certyfikat
© Copyright FunnelSTAR. All Rights Reserved.